ОБМІН та ПОВЕРНЕННЯ

ВАЖЛИВО! Товари належної якості зроблені за індивідуальним замовленням по розмірам замовника, не підлягають обміну ( поверненню )

 Обмін товару не належної якості (дверей, фурнітури) або повернення вартості провадиться, якщо:
     - при отриманні замовлення, до підписання акта прийому - передачі на товарі виявлено заводський брак (тріщини, потертості, відшарування покриття, плями тощо)
    - надано повний пакет документів (Договір купівлі – продаж товарів, специфікація з переліком виробів виготовлених за Договором, квитанція про здійснення оплати, акт прийому - передачі).
     - надане оригінальне пакування.
 
Повернення коштів проводиться виходячи з вартості товару на момент його покупки за вирахуванням наданих додаткових послуг (доставка товару, занесення тощо).

Повернення коштів здійснюється ідентичним способом, яким була проведена первісна оплата Покупцем.

У разі неможливості повернути гроші у день повернення товару - гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше 7 (семи) днів з моменту письмової заяви Покупцем та передачі товару за поворотною накладною. 

Вам буде відмовлено в заміні товару на новий, а також повернення грошей, якщо:

   - претензії до товару з'явилися після підписання акта прийому - передачі
   - товар підлягає поверненню, перестав бути новим, тобто. був у збиранні (монтажі);
   - під час перевірки якості продукту виявлено ознаки стороннього втручання (складання, спроба монтажу та інші механічні пошкодження)
   - відсутня заводська упаковка
   - відсутній повний пакет документів Покупця
    На товари до яких з'явилися претензії щодо якості після отримання та підписання акта прийому - передачі діють умови, які прописані в Гарантії на товар (посилання )
Звертайтесь за телефоном (097) 995-0-599