ОБМІН та ПОВЕРНЕННЯ

ВАЖЛИВО! Двері та фурнітура, виготовлені на замовлення, належної якості, до обміну чи повернення не приймаються!

 

Обмін товару (дверей, фурнітури) або повернення вартості провадиться, якщо:
     - при отриманні замовлення, до підписання акта прийому - передачі на товарі виявлено заводський шлюб (тріщини, потертості, відшарування покриття, плями тощо)

    - надано повний пакет документів (Договір купівлі – продаж товарів, специфікація з переліком виробів виготовлених за Договором, квитанція про здійснення оплати, акт прийому - передачі).

 

Розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості товару на момент його покупки за вирахуванням наданих послуг (доставка товару, занесення тощо).

 

Повернення коштів здійснюється ідентичним способом, яким була проведена первісна оплата Покупцем.

 

У разі неможливості повернути гроші у день повернення товару - гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше 7 (семи) днів з моменту письмової заяви Покупцем та передачі товару за поворотною накладною.

 

Вам буде відмовлено в заміні товару на новий, а також повернення грошей, якщо:

    якщо претензії до товару з'явилися після підписання акта прийому - передачі
    товар підлягає поверненню, перестав бути новим, тобто. був у збиранні (монтажі);
    під час перевірки якості продукту виявлено ознаки стороннього втручання (складання, спроба монтажу та інші механічні пошкодження)
    відсутня заводська упаковка
    відсутній повний пакет документів Покупця
    На товари до яких з'явилися претензії щодо якості після отримання та підписання акта прийому - передачі діють умови, які прописані в Гарантії на товар (посилання )