ВАЖЛИВО! Товари належної якості зроблені за індивідуальним замовленням по розмірам замовника, не підлягають обміну ( поверненню )
Обмін товару не належної якості (дверей, фурнітури) або повернення вартості провадиться, якщо:
- при отриманні замовлення, до підписання акта прийому - передачі на товарі виявлено заводський брак (тріщини, потертості, відшарування покриття, плями тощо)
- надано повний пакет документів (Договір купівлі – продаж товарів, специфікація з переліком виробів виготовлених за Договором, квитанція про здійснення оплати, акт прийому - передачі).
- надане оригінальне пакування.
Повернення коштів проводиться виходячи з вартості товару на момент його покупки за вирахуванням наданих додаткових послуг (доставка товару, занесення тощо).
Повернення коштів здійснюється ідентичним способом, яким була проведена первісна оплата Покупцем.
У разі неможливості повернути гроші у день повернення товару - гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше 7 (семи) днів з моменту письмової заяви Покупцем та передачі товару за поворотною накладною.
Вам буде відмовлено в заміні товару на новий, а також повернення грошей, якщо:
- претензії до товару з'явилися після підписання акта прийому - передачі
- товар підлягає поверненню, перестав бути новим, тобто. був у збиранні (монтажі);
- під час перевірки якості продукту виявлено ознаки стороннього втручання (складання, спроба монтажу та інші механічні пошкодження)
- відсутня заводська упаковка
- відсутній повний пакет документів Покупця
На товари до яких з'явилися претензії щодо якості після отримання та підписання акта прийому - передачі діють умови, які прописані в Гарантії на товар (посилання )
Звертайтесь за телефоном (097) 995-0-599