ОБМІН та ПОВЕРНЕННЯ

ВАЖЛИВО! Двері і фурнітура, виготовлені на замовлення, належної якості, до обміну або поверненню не приймаються!

Обмін товару (дверей, фурнітури) або повернення вартості проводиться, якщо:
     - при отриманні замовлення, до підписання акта прийому - передачі на товар виявлений заводський брак (тріщини, потертості, відшарування покриття, плями і т.д)

    - надано повний пакет документів (Договір купівлі - продажу товарів, специфікація з переліком виробів виготовлених за Договором, квитанція про здійснення оплати, акт прийому - передачі).

Розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості товару на момент його покупки за вирахуванням наданих послуг (доставка товару, занос і тп.).

Повернення грошових коштів здійснюється ідентичним способом, яким була проведена первинна оплата Покупцем.

У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару - гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше 7 (семи) днів з моменту письмової заяви Покупцем і передачі товару за поворотною накладної.

Вам буде відмовлено в заміні товару на новий, а також повернення грошей, якщо:

    якщо претензії до товару з'явилися після підписання акту прийому - передачі
    товар підлягає поверненню, не є новим, тобто був в збірці (монтажі);
    при перевірці якості продукту виявлені ознаки стороннього втручання (збірка, спроба монтажу та інші механічні пошкодження)
    відсутня заводська упаковка
    відсутній повний пакет документів Покупця
    На товари до яких з'явилися претензії щодо якості після отримання та підписання акта прийому - передачі діють умови, які прописані в Гарантії на товар (посилання)