ОПЛАТА і ДОСТАВКА

Доставка
Самовивіз з підприємства: адреса за якою можна приїхати забрати продукцію Київська обл. м. Бровари вул. Лісова 12 б. ( За попередньою домовленністю )
Доставка компанією за адресою ( за тарифом )
Бровари - 300 грн
Київ, Бориспіль - 1500 грн
Вишгород - 2000 грн
Вишневе, Гатне, Чабани - 2000 грн
Доставка здійснюється до під'їзду. За умови здійснення монтажу нашою компанією, занос на поверх при наявності вантажного ліфта проводиться безкоштовно. Більше інформації про монтаж і підйомі замовлення без наявності вантажного ліфта дивіться тут
По Україні доставка здійснюється перевізником: Нова Пошта, Delivery (за тарифами компанії перевізника за рахунок замовника) від 1500 грн
Якщо доставка здійснюється перевізником, то для того, що б бути впевненим, що товар приїде неушкодженим, наше підприємство пакує замовлення на палету і виробляє якісну, надійну упаковку. Вартість такої упаковки 1500 грн

 
Оплата:
Розрахунок: готівковий, безготівковий, онлайн - оплата за системою LigPay (комісія 2,5%)

Готівковий розрахунок:
1. При складанні договору на підприємстві, Офісі, магазині або за домовленістю із замовником.
2. Передоплата при оформленні замовлення 70% від суми товару, без урахування додаткових послуг (монтаж, доставка та ін)
3. Повний розрахунок після отримання замовлення і перевірки якості до підписання акту прийому-передачі, і до початку монтажу.

Безготівковий розрахунок:
1 - перший варіант, якщо замовник відразу підписує оригінали документів
1. При складанні договору на підприємстві, Офісі, магазині або за домовленістю із замовником.
2. Передоплата при оформленні замовлення 70% від суми товару, без урахування додаткових послуг (монтаж, доставка та ін) перераховується на розрахунковий рахунок підприємства. Виконання зобов'язань за договором починається з моменту надходження грошей на рахунок підприємства.
3. Повний розрахунок після отримання замовлення при оформленні акту прийому-передачі, до початку монтажу. На розрахунковий рахунок або готівкою, після огляду товару на якість і до підписання акту прийому - передачі.
2 - ий варіант, якщо замовник з якихось причин не може бути присутнім на підписанні договору
1. Після узгодження всіх деталей на замовлення по ел. поштою або по Viber з менеджером (розміри, вартість, модель, колір, фурнітура та інші важливі моменти з оформлення замовлення і документів)
2. менеджер оформляє специфікацію і договір. Скан.копіі документів з підписами і печатками висилає на ел.пошту замовника на підтвердження. Оригінали приїдуть із замовленням.
3. Замовник перераховує суму передоплата на розрахунковий рахунок підприємства і з моменту надходження грошей на рахунок, зобов'язання сторін за договором вступають в силу.
4. Після узгодження з замовником способу доставки (компанія-перевізник, самовивіз або доставка виконавця), товар упаковується і відправляється на доставку
5. При отриманні замовлення замовник розраховується за залишком і підписує всі оригінали документів, які приїхали із замовленням. Один примірник пакету документів замовник залишає у себе, другий повертає виконавцю зручним йому способом.
Реквізити для оплати:
ФОП Дуля Володимир Олександрович
код отримувача
2700416151
Рахунок одержувача в форматі відповідно до стандарту IBAN
UA313052990000026003030112612
Назва банку
АТ КБ "ПРИВАТБАНК"

Онлай оплата за системою LigPay:
1. Рекомендуємо здійснювати оплату онлайн після консультації з менеджером.
2. Перед виконанням оплати обов'язково потрібно ознайомитися з договором оферти (посилання)
3. Такий спосіб оплати повинен проводиться з урахуванням оплати комисси 2,5%, якщо інше не погоджено з менеджером.
4. Такий спосіб оплати підходить, коли замовник повністю впевнений в правильності всіх обраних позицій, які заносить в кошик і ознайомлений з усіма характеристиками товару та строками виконання.